KALİTE POLİTİKAMIZ
Şenkaya İlçe Devlet Hastanesi Kalite Yönetimi Sistemi T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite Standartları ve uymakla yükümlü olduğumuz yasal mevzuatlar kapsamında sürekli iyileşme ve gelişmeyi benimseyen bir yaklaşımı esas alarak '' mükemmel hizmet sunumunu” gerçekleştirmeyi '' amaçlar.Etik ilkelere saygılı, hasta güvenliğine ve hasta memnuniyetine önem veren bir yaklaşımla tüm hasta/hasta yakınlarına kaliteli ve ulaşılabilir sağlık hizmeti sunmak, Çalışanlarımızın kaliteli hizmet vermek konusunda en büyük paydaşlarımız olduğunun bilincinde hareket ederek, eğitimler ve akademik çalışmalarla onların gelişimlerine destek olmak ve sağlık hizmetinin her aşamasında hem ulusal hem de uluslararası standart - mevzuatlara uyumlu kaliteli bir hizmet sunmaktadır.Kurumumuzda Kalite Yönetim Sistemi çalışmaları tüm birimler ve tüm çalışanlar tarafından yürütülmesi gereken bir faaliyet olarak kabul edilmektedir. Bu doğrultuda, tüm çalışanların Kalite Yönetimi ve kalite iyileştirmeleri konularında bilgi sahibi olmaları için sürekli eğitimler düzenlenerek uygulanır. Çalışanların kalite çalışmalarına katılımı teşvik edilir. Çağdaş ve gelişmiş teknoloji kullanılarak hızlı ve doğru tanı ile tedaviyi gerçekleştirmek hedeflenir. Hastanemiz Kalite Yönetim Sistemi, şartlarına uygun şekilde çalışarak sistemin sürekli iyileştirilmesini sağlamak, başta üst yönetim olmak üzere, tüm çalışanların sorumluluğundadır.Bu anlamda;
Önceliğimiz hasta ve yakınlarının beklentilerini karşılayarak, memnuniyeti en üst düzeyde tutmak,
Çağdaş yönetim anlayışı ile kalite yönetim sistemimizi sürekli iyileştirmek,
Hasta, tedarikçi ve tüm çalışanların kuruma duyduğu güveni sürekli geliştirerek dürüst kaliteli sağlık hizmeti sunmak,
Çalışanımızı sürekli eğitimle destekleyerek ekip ruhunu iyileştirme ve geliştirme sürecinde etkinleştirmek,
Çalışanın gurur duyduğu güler yüzlü, içten, insana saygılı çalışma ortamı sağlamak,
Kaynaklarımızı etkin kullanmak,
Çevreye saygılı olmak,
Bölgemizin en saygın ve güvenilir hastanesi olmaktır.